Younicorn
Younicorn (wcześniej Personal Brand Institute) zajmuje się doradztwem, oferuje wsparcie w zakresie zarządzania przez wartości, budowania kultur angażujących pracowników, rozwoju przywództwa i komunikacji opartej na zaufaniu.
Zadaniem Studia było zaprojektowanie logo i identyfikacji wizualnej nowo powstałej firmy. Brief, przygotowany przez Klienta, zaznaczał, że projekt logo ma unikać skojarzeń z jednorożcem. Skoncentrowałam się na pierwszym członie nazwy Younicorn i zaproponowałam stylistykę, z którą utożsamiają się założyciele firmy. Litera Y jest konstrukcją, np. jak most; ma łączniki, np. jak relacje. Silnie oddziałuje. Jest zdecydowana, stanowcza i można jej zaufać. Kojarzy się z budowaniem, tworzeniem, stabilnym fundamentem, równowagą sił i, co ważne dla Klienta, z modelem świadomości organizacji pracy Richarda Barretta. Logo Younicorn to naprawdę mocny symbol. Identyfikacja wizualna wzbogaca, rozwija i pogłębia interpretację znaku.