Kodak
Eastman Kodak Company to jeden z największych koncernów na świecie zajmujących się produkcją sprzętu fotograficznego i filmowego. Firma organizowała również szkolenia.
Moim zadaniem było przygotowanie oprawy graficznej seminarium dla producentów filmowych. Wykłady i pokaz dotyczyły różnic efektów uzyskanych z kamer analogowych (z filmami Kodaka) i kamer cyfrowych.
Budżet Klienta nie przewidywał wydatków na nowe sesje zdjęciowe. Miałam wykorzystać „stare” fotografie w taki sposób, żeby nie było widać, że używano ich do różnych akcji informacyjnych i reklamowych. Planowałam znaleźć piękne detale. Po otrzymaniu zdjęć musiałam zmienić plan, ponieważ skany zostały zrobione dla dużych powiększeń i miały „ziarno”. Kropki budowały obraz. Zamiast detalu – puentylizm.
Zaproponowałam rozwiązanie, które zaprezentowało zdjęcia a właściwie ich fragmenty w nowym ujęciu. Zbudowałam niedokończoną opowieść. Powstał kadr z filmu. Dodatkowe elementy graficzne tworzyły wrażenie taśmy filmowej i jednocześnie stały się identyfikacją seminarium.