Worldwide School
Worldwide School to szkoła języków obcych.
Zadaniem studia było opracowanie graficzne folderu z ofertą kursów językowych dla firm. Klient oczekiwał niestandardowej formy, która miała przekonywać o wyjątkowości jego oferty, umięjętności wychodzenia poza schematy, zaangażowaniu w rozumienie potrzeb i tworzeniu indywidualnych metod nauczania. Oczekiwał również atrakcyjnego i zaskakującego rozwiązania graficznego. “Co nas [Worldwide School] wyróżnia? Elastyczność i otwartość, zapał i entuzjazm, nowoczesność i skuteczność. Dialog”
Wyzwaniem było logo Worldwide School. Miało w swojej graficznej interpretacji nieprzyjemny akcent – wzmocnioną kolorem i podkreśleniem informację o porażce. Logo niekorzystnie wpływało na wizerunek firmy, ale Klient nie zdecydował się na rebranding. Zaproponowałam poszerzenie interpretacji znaku (zabawę), aby w ten sposób wpłynąć na jego postrzeganie. Z jednego zrobiłam wiele. Powstało “okno” z różnymi informacjami wewnątrz, serce, telefon, zegar, filiżanka i wiele innych.
2001 r.