Fommi
Fommi to marka poszukująca alternatyw dla produktów, które zanieczyszczają naszą planetę. Jest producentem silikonowych słomek wielorazowego użytku. Wpływa w ten sposób na ograniczenie używania słomek jednorazowych.
Słomek Fommi mogą używać, do wszelkich możliwych napojów, zarówno dzieci jak i dorośli. Są łatwe w utrzymaniu czystości. Można je myć w zmywarce i wyparzać we wrzątku.
Zaczęliśmy od pracy nad nazwą marki. I tak powstało – Fommi. Potem zostało zaprojektowane logo, identyfikacja wizualna – również plakat i opakowanie.
Słomki silikonowe są miękkie, giętkie, miłe w dotyku i w użyciu. Te cechy były dla mnie ważne, zarówno przy pracy nad nazwą jak i przy projektowaniu logo. Chciałam, żeby grafika była równie przyjazna jak produkt i żeby wszystko tworzyło harmonijną całość.
Projekt musiał spełniać jeszcze jeden istotny warunek – nie stracić na czytelności i nie sprawiać trudności technicznych podczas tłoczenia na słomce (wysokość ok. 4 mm).
Identyfikację wizualną współtworzy ilustracja, która widnieje na plakacie i na opakowaniu.