Code
Firma CODE specjalizowała się w prepress, czyli zajmowała się fazą produkcyjna wyrobów poligraficznych przed drukiem. Naświetlarnia (tworzenie obrazu rastra drukarskiego na kliszy) pracowała całodobowo.
Jakie było moje pierwsze skojarzenie z czteroliterową nazwą tej firmy? CMYK! Czyli zestaw czterech podstawowych kolorów farb drukarskich stosowanych powszechnie w poligrafii. I jednocześnie system barw doskonale rozpoznawany przez klientów studia prepress.
Postanowiłam nierozerwalnie połączyć CODE z CMYKiem, zwłaszcza, że code (po polsku: kod) można definiować jako system znaków.
W grę wchodził wyłącznie nowoczesny przekaz identyfikacji wizualnej, podkreślający wykorzystywanie najnowszych technologii przez firmę i jej pełen profesjonalizm. Szybkość realizacji zleceń i powtarzalność procesów to kolejne atuty firmy i te atuty również komunikował projekt graficzny.
Identyfikacja wizualna powstała w 2003 roku. Obecnie firmy nie ma na rynku.