Chemman
Chemman to firma produkująca środki do utrzymania czystości.
Zadaniem studia było zaprojektowanie logo, identyfikacji wizualnej i opakowań dla nasączanych chusteczek.
Projekt logo jest jednoznaczny. Kropla to woda lub roztwór, czyli środek niezbędny do utrzymania czystości. Na drugim planie – strzałka. Skierowana do góry sugeruje wzrost, progres – sukces. Taki przekaz spodobał się Klientowi.
Ilustracje na projektach opakowań informują o zastosowaniu chusteczek i podkreślają skuteczność produktów.
W 2016 roku firma przeszła metamorfozę. Zmieniła nazwę i zmieniła ofertę.
Obecnie nazywa się Komarko i głównie zajmuje się produkcją kontraktową suplementów diety.
Zaprojektowałam logo dla nowo powstałej firmy. Nawiązuje ono (zgodnie z briefem) do poprzedniej działalności i jednocześnie informuje o aktualnej.
CHEMMAN: 2005 r.
KOMARKO: 2016 r.